Equip tècnic

Un equip de professionals amb experiència en el sector

Joan Parra

Director Tècnic
Entrenador de natació del 1r equip, infantil i aleví

Al CN L’Hospitalet, amb 10 anys, d’entrenar amb nens més petits que ell, va passar a participar als Campionats d’Espanya en poc més d’una temporada. Va marxar a viure al Maresme i va entrar a formar part del CN Mataró destacant com a nedador, sempre a l’estil lliure i a la papallona, fent podis als Campionats de Catalunya i unes quantes finals als Campionats Estatals. 20 anys com a entrenador de totes les categories i 6 com a coordinador donen per conèixer, entrenar i formar a molts nedadors fent que molts d’ells hagin arribat a ser Campions Estatals. Fa 4 anys va tenir la oportunitat de fer un canvi i d’assolir nous reptes i va agafar la Direcció Tècnica del CN Lloret.

Rut Villegas

Coordinadora d'artística
Entrenadora del grup aleví i infantil

S’inicia al món de la natació artística amb 10 anys al CN Granollers. Aviat va destacar i va ser Campiona de Catalunya i Estatal diverses vegades en la modalitat d’equips, a més de participar en modalitats de solo i duo. Per aquest motiu va ser convocada per entrar al CAR Joaquim Blume. Llicenciada en Pedagogia i Màster en Musicoteràpia per la UB, mai ha deixat de costat l’aigua i ha treballat d’entrenadora d’artística en diferents clubs de Catalunya. Actualment combina la feina d’educadora en un centre d’educació especial amb suport pedagògic i teràpia aquàtica amb la coordinació de la nostra secció d’artística.

Rut Villegas

Coordinadora d'artística
Entrenadora del grup aleví i infantil

Nikola Miskovic (Nino)

Entrenador de natació del grup benjamí i aleví

Amant dels esports, va començar amb la gimnàstica i el futbol, fins que va provar la natació per primera vegada i va saber que era el seu esport. Va començar amb 12 anys al C.N. Bosna de Sarajevo, a on va participar als campionats de Bòsnia Hercegovina, a les proves de 100 i 200 lliures. La vida el va portar fins a Espanya, primer a Calella i després a Blanes, a on es va retrobar amb la natació a la piscina del Squash Blanes com a responsable de la secció de natació i 1r entrenador de l’equip de competició. A l’any 2013 va fitxar pel nostre club i des de llavors treballa per què els nostres petits s’estimin aquest esport com ho fa ell.

Cristina Lopez

Entrenadora de natació del grup prebenjamí i suport aleví

De petitona, un dia li van deixar unes ulleres perquè es pogués capbussar, quan va veure que el mar per dins era preciós, va tenir clar que l’aigua tindria una part molt important a la seva vida. Sempre ha estat lligada a l’esport, treballant a diferents àmbits com fent classes de gimnàstica correctiva, portar la coordinació de la zona d’aigües d’un parc aquàtic, instructora de karate del qual es cinturó negre primer Dan, tot això compaginat amb el monitoratge lúdic i l’entrenament de natació amb els que ha format una bona part de la base del nostre Club.

Cristina Lopez

Entrenadora de natació del grup prebenjamí i suport aleví

Mònica Antich

Entrenadora d'artística del grup prebenjamí i junior

Nascuda a Granollers, és la 4a de 6 germans. Els pares els van ensenyar a nedar i van acabar fent natació, fins que un dia els 3 nois van descobrir el waterpolo i les 3 noies l’artística al CN Granollers. Amb 8 anys aconsegueix l’or al Campionat de Catalunya de Figures Aleví. Als 14 anys va fer el canvi al CN Kallipolis on va progressar fins a ser Campiona de Catalunya i Estatal en figures, solo, duos i per equips varies vegades, a més de participar a dos Campionats Europeus i a una Olimpíada!. A finals dels 80 va decidir deixar de ser esportista per seguir formant a futures promeses de la natació artística i la temporada passada va entrar a formar part del nostre equip.

Gemma Rovira

Entrenadora de natació del grup benjamí i prebenjamí

Es va endinsar al medi aquàtic fent natació al CN Montjuïc. Més tard ho va combinar amb els salts de trampolí, pels quals es va declinar i va seguir practicant al CN Barcelona. Durant 3 anys va ser Campiona Estatal a les modalitats d’1 i 3 metres. Va representar a la Selecció Espanyola en Campionats Internacionals aconseguint la 4a i 5a posició a la seva categoria. Admirava la Sincronitzada, així que va canviar els trampolins pels lluentons, fent pòdium en Campionats de Catalunya amb l’equip del CN Kallipolis. Ha estat monitora i entrenadora en totes les edats i nivells tant a natació com a artística, cosa que segueix fent al nostre Club.

Gemma Rovira

Entrenadora de natació del grup benjamí i prebenjamí

Jordi Pujolar

Entrenador auxiliar de natació

Esportista incansable i exnedador del Club, llicenciat en dret i ciències polítiques, s’incorpora a l’equip tècnic com ajudant, fent la preparació física i encarregant-se de diferents categories en fer les pràctiques del curs d’entrenador de natació el 2012 i fent-se càrrec de l’equip aleví durant vàries temporades. A hores d’ara segueix al Club donant suport als entrenadors de natació.

T'agrada el nostre equip?

Són uns grans professionals, però la dedicació i l’amor que tenen al seu treball,
és la millor eina perquè els nedadors i nedadores estimin la natació.