Equip tècnic

Un equip de professionals amb experiència en el sector

Joan Parra

Director Tècnic
Entrenador de natació del 1r equip, infantil i aleví

Al CN L’Hospitalet, amb 10 anys, d’entrenar amb nens més petits que ell, va passar a participar als Campionats d’Espanya en poc més d’una temporada. Va marxar a viure al Maresme i va entrar a formar part del CN Mataró destacant com a nedador, sempre a l’estil lliure i a la papallona, fent podis als Campionats de Catalunya i unes quantes finals als Campionats Estatals. 20 anys com a entrenador de totes les categories i 6 com a coordinador donen per conèixer, entrenar i formar a molts nedadors fent que molts d’ells hagin arribat a ser Campions Estatals. Al 2018 va tenir la oportunitat de fer un canvi i d’assolir nous reptes i va agafar la Direcció Tècnica del CN Lloret.

Nikola Miskovic (Nino)

Entrenador de natació del grup pre-benjamí i benjamí

Amant dels esports, va començar amb la gimnàstica i el futbol, fins que va provar la natació per primera vegada i va saber que era el seu esport. Va començar amb 12 anys al C.N. Bosna de Sarajevo, a on va participar als campionats de Bòsnia Hercegovina, a les proves de 100 i 200 lliures. La vida el va portar fins a Espanya, primer a Calella i després a Blanes, a on es va retrobar amb la natació a la piscina del Squash Blanes com a responsable de la secció de natació i 1r entrenador de l’equip de competició. A l’any 2013 va fitxar pel nostre club i des de llavors treballa per què els nostres petits s’estimin aquest esport com ho fa ell.

Nikola Miskovic (Nino)

Entrenador de natació del grup pre-benjamí i benjamí

Cristina Lopez

Entrenadora de natació del grup prebenjamí i suport aleví

De petitona, un dia li van deixar unes ulleres perquè es pogués capbussar, quan va veure que el mar per dins era preciós, va tenir clar que l’aigua tindria una part molt important a la seva vida. Sempre ha estat lligada a l’esport, treballant a diferents àmbits com fent classes de gimnàstica correctiva, portar la coordinació de la zona d’aigües d’un parc aquàtic, instructora de karate del qual es cinturó negre primer Dan, tot això compaginat amb el monitoratge lúdic i l’entrenament de natació amb els que ha format una bona part de la base del nostre Club.

Cristina Lopez

Entrenadora de natació del grup prebenjamí i suport aleví

Emanuel Fleitas

Entrenador de natació del grup aleví

Amb més de 15 anys de carrera esportiva al nostre club, on sempre ha destacat per ser un velocista pur independentment de l’estil, en Manu agafa les regnes de l’equip aleví, on explotarà no només la seva experiència com a nedador de casa sinó que també els seus coneixements com a lliçenciat en Ciències de l’activitat física i de l’esport.

Emanuel Fleitas

Entrenador de natació del grup aleví

Jordi Pujolar

Entrenador auxiliar de natació

Esportista incansable i exnedador del Club, llicenciat en dret i ciències polítiques, s’incorpora a l’equip tècnic com ajudant, fent la preparació física i encarregant-se de diferents categories en fer les pràctiques del curs d’entrenador de natació el 2012 i fent-se càrrec de l’equip aleví durant vàries temporades. A hores d’ara segueix al Club donant suport als entrenadors de natació.

T'agrada el nostre equip?

Són uns grans professionals, però la dedicació i l’amor que tenen al seu treball,
és la millor eina perquè els nedadors i nedadores estimin la natació.