Política de Privacitat

L’informem que en accedir al nostre lloc web passa a tenir la condició d’Usuari. Com a usuari, vostè declara que té la capacitat legal necessària per entendre i acceptar en la seva totalitat la Política de Privacitat.

Gràcies per visitar el nostre lloc web i esperem que gaudeixi coneixent els serveis que el Club Natació Lloret de Mar els hi ofereix.

El responsable del tractament de les vostres dades es el Club Natació Lloret de Mar, amb adreça a l’Avinguda del Rieral, 22 Piscina Municipal 17310 Lloret de Mar, telèfon: 661406490, Nif: G55144109 email: cnlloretdemar@gmail.com, web: www.clubnataciolloret.cat, inscrit al Registre d’entitats esportives de la Generalitat de Catalunya amb el número 15983.

Podrà exercir en qualsevol moment els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició o limitació al tractament i portabilitat de les seves dades, així com revocar el consentiment, enviant un escrit a l’adreça electrònica: cnlloretdemar@gmail.com