Natació

Al Club iniciem als nedadors i nedadores amb una primera fase preparatoria, de tècnica i educativa per saltar després a la natació competitiva a on el nedador/a assumeix un nivell total d’independència i de seguretat dins l’aigua amb els quatre estils de natació ben assolits.

La natació competitiva, tot i que no ho es gens, tot el contrari, és el lloc a on els nostres nedadors fan amics i companys d’altres clubs. Els nostres esportistes saben que tot i participar a les proves individualment, ells formen part d’un equip i que a les competicions els “rivals” primer son amics.

La natació es un esport bàsic pels múltiples beneficis que aporta en la formació d’un esportista, i l’objectiu del nostre Club es formar els joves nedadors més enllà de la condició física i formar-los com a persones. Amb una bona direcció esportiva, constància i entrenament, tenim i hem tingut nedadors Campions de Catalunya, d’Espanya i d’Europa!!!

Participem a les jornades de lliga, trofeus i Campionats de la Federació Catalana de Natació.

Si estàs interessat a formar part del nostre equip, pots venir a provar uns dies sense cap compromís, només t’has de posar en contacte amb nosaltres als telèfons del Club 674 680 362 i 661 406 490  o bé enviant un mail a cnlloretdemar@gmail.com