39a Travessia Yasuji Fusano

Espectacular 39a Travessia Yasuji Fusano: braçades, sol i molt d’esforç!

El sol no ha fallat, el mar estava perfecte i els participants ho han donat tot des del primer metre fins a la darrera braçada!

Aquest diumenge, la 39a Travessia Yasuji Fusano ha estat tot un èxit, i és gràcies a vosaltres: nedadors, voluntaris i públic, que heu fet possible una edició memorable!

Volem agrair de tot cor la participació entusiasta dels nedadors, vinguts de prop i de lluny, que han omplert el mar de braçades i somriures. També fem un reconeixement molt especial a l’Ajuntament, Protecció Civil, col·laboradors i a tot l’equip de voluntaris perquè sense vosaltres, aquesta travessia no tindria sentit.

Ja tenim la mirada posada en la 40a edició… I sí, promet ser encara més especial! Així que agafeu calendari i aneu escalfant els músculs, us hi esperem amb els braços oberts (i els banyadors a punt!).

Fins la propera, i gràcies per seguir fent gran la Travessia Yasuji Fusano!

Enllaç ⇒als resultats                      Enllaç ⇒a les fotografies

Amb 315 inscrits han nedat finalmente 287 participants, 103 a la distància de 500m i 184 a la de 1500m

Els guanyadors han estat:

Distància de 1500 metres

  1. Ivan Jimenez Garcia – CN Vic-Etb (23,44) i Volha Marmyl- Independent (25,10)
  2. Sergio Rodriguez Sanchez -CN Badia (15,53 i Claudia Ribas Camps- CN Calella (25,26)
  3. David Pujol Oriola -CN Vilafranca (23,52) i Marta Rodero Triguero- CN Cerdanyola (26,09)

Distància de 500 metres

  1. Ot Arbiol Forrellad – CN Sant Feliu (7,23) i Mar Jimenez Castillo – CN Swimfaster (7,37)
  2. Lev Sekisov Pavlovich – Independent (7,28) i Yulia Garcia Klimas- CN Lloret (7,55)
  3. Gustavo Virreira Tapia – CN Figueres (7,31) i Xenia Marin Perramon – CN Swimfaster (8,00)

Locals

Angel Anton ( 25,01) i Teresa Romero(29,55)