Primer bany de l’any

Tot feia pensar que tornaríem a batre rècord i de bon tros, però la grip està fent de les seves i moltes de les persones que s’havien inscrit en línia no han pogut venir.
Però de poc que no ho fem, la cosa ha quedat exactament igual que el 2023, 221 valents s’han tirat a l’aigua en un dia preciós, una mica fred, però sense vent i amb molt de sol, cosa que ha fet que el bany fos fantàstic.

Anem per dades….. la temperatura ambient, era de 10,8 graus i l’aigua estava a 13 graus.

Hem tingut gent de Lloret, Blanes, Vidreres, Malgrat, Barcelona, Igualada, Sta. Coloma de Farners, Sta. Coloma de Gramenet, Olot, Girona, Pallejà, L’Ametlla del Vallès, Ripollet, La Garriga, La Clariona de Fabra, Castellbisbal, Lille (França) i de Moscú.

El banyista més gran ha estat en Claus Gebauer de 82 anys i el més petit Javier Gonzalez amb 8 mesos.

Després del bany superràpid l’esperat batut de xocolata calent i el petit esmorzar que s’ofereix a tots els assistents.

Seguidament, s’han donat els premis a tots aquells banyistes que són fidels al bany amb 5, 10 i 15 anys de participació, lliurats pel regidor d’Esports Carlos Clos, l’alcalde Adrià Lamelas i la presidenta del Club Nàutic Margarita Colomer.
Com sempre, acabem l’acte amb el sorteig d’una espatlla serrana, vins, cava i diversos regalets més.

I arriba l’hora dels agraïments, primer de tot a la col·laboració que tenim de l’Ajuntament de Lloret i per totes les facilitats que ens han donat per poder continuar amb aquesta, ja festa i tradició del poble de Lloret. Al Club Nàutic per deixar-nos fer servir les seves instal·lacions. També gràcies a Protecció Civil, Policia Municipal i Servimed, per vetllar com sempre per tots nosaltres, als serveis de neteja, als nostres voluntaris i com no, moltes gràcies a tots els participants.

I ja sabeu, sense tots vosaltres no hi ha festa!!

Ara només ens queda desitjar-vos que tingueu un meravellós any 2024 i que ens retrobem d’aquí no res, el 2025 a la platja, apunteu-vos-ho a l’agenda que la volem fer grossa, ja que la pròxima edició serà la 30!!

Us deixem un enllaç a les fotografies.⇒AQUÍ

I els que seran premiats a la pròxima edició:

Si tens curiositat per saber quanta gent s’ha banyat al llarg d’aquests anys i quants cops. Entra aquí