El Club

El Club Natació Lloret de Mar es va constituir oficialment el 5 de maig de 1993, tot i que va iniciar la seva activitat a l’agost de 1982 organitzant diverses travessies d’aigües obertes. Des del seu inici, té com a objectiu principal el foment i la promoció de la pràctica esportiva, en especial de la natació i la natació artística.

Objectius socials

Està demostrat que la pràctica de l’esport millora les relacions personals, i el comportament dels que el  practiquen, de totes les edats, i molt especialment aquest que es pot practicar per part de qualsevol persona, individual i col·lectivament, sigui quina sigui la seva condició física. En el present el Club Natació Lloret s’ha guanyat un respecte entre la població demostrant que amb la natació també es pot arribar lluny, encara que no sigui massa reconeguda ni retribuïda econòmicament.

Objectius esportius

Que tothom sapiga nedar, i pugui fer-ho, ja sigui per plaer, salut o per practicar un esport, o per tots ells al mateix temps, és l’objectiu principal per al Club. Valorem que el nostre esport, la natació és un esport bàsic pels múltiples beneficis que aporta en la formació d’un esportista, però al nostre club volem formar els joves més enllà de la condició física i els nostres joves nedadors saben que tot i participar a les proves, la majoria de vegades individualment, ells formen un equip i que a les competicions els rivals, primer són amics.

Documents

• Estatuts del Club     • Normes de Règim Intern    • Normativa per esportistes    • Normativa econòmica